Fem favoriter just nu

Tänkte visa fem stycken av min favorit produkter just nu. 
* En cleansing toner från Kueshi, fick den i glossybox förra månaden och har använt den varje morgon sen dess. den är verkligen så himla bra, känner mig alltid mycket fräshare och renare i ansiktet när jag använt denna, luktar himelskt gott, typ godis! Och när denna tar slut ska jag verkligen försöka hitta den så jag kan köpa den själv! 
 
* En ansiktskräm från The body shop, Tea tree serien. Den ska göra huden lenare, mjukare, ge mer fukt och göra den mattare. Jag verkligen älskar denna, trots att den luktar växthuset ett tag efter att man har tagit på sig den, men den gör verkligen vad den ska göra! 

* En torrolja från Yves Rocher. Till för huden och håret. Fick hem den för några dagar sen och har provat pbåde på kroppen, i torrt hår och i blött hår. Den funkar hur bra som helst i blött hår, göra håret så mycket mjukare, lenare och finare sen när det torkat, mena tt spraya den direkt i torrt hår gjorde det fettigt. På kroppen gillade jag den inte allt för mycket, men till håret är den perfekt!

* En nattkärm från Nivea och jag tycker verkligen om denna, den gör min hud så himla mjuk och len, doftar gott och är helt underbar!

* Som vanligt har jag en body butter från The body shop med på min favoritlista. Denna gång i doften "Satsuma". Har velat ha den hur länge som helst och när jag var i Göteborg fick den följa med mig hem. Älskar den. En bland de som jag har som doftar godast måste jag nog säga! 

Kommentera här: