Värkänslor

Hej på er!
Vaknade av att solen sken in i rummet, så himla underbart! Fick riktiga vårkänslor, så jag sprang ut för att se om det fanns någon blomma att fota, hittade ett par snödroppar, vilket gav mig ännu mer vårkänslor. 
Dagen idag ska ajg spendera genom att plugga, ska försöka hinna med så mycket saker som möjligt nu, sen hade jag även tänkt att läsa lite, det är så himla skönt. 
Sista dagen på lovet är dte ju också, är så inte redo att gå tillbaka till skolan känner jag, hade behäbt mer lov nu. Men att vaar ledig varje fredag väger upp det hela. Och om ungefär tre veckor åker mamma och jag till ullared för lite shopping. Har tänkt köpa lite inredningssaker, skönhetssaker och lite sånt, bäst att passa på när man ändå är där. Längtar så mycket till den dagen då jag äntligen flyttar hemifrån. 
Men som sagt så inväntas en dag fylld med pluggande och lite sånt. Sen ska jag plugga hur mycket som helst resten av veckan med så jag faktiskt får helgerna fri från skolarbete! 
Så mycket vårkänslor nu och jag är så himla glad! 
 

Kommentera här: