Äntligen fredag

Godmorgon! 
Äntligen fredag idag! Så underbart. Och det är hur fint väder som helst ute och jag börjar skolan vid 12. Kan inte bli bättre. Dock är hela skoldagen planerad med svenska, inte lika kul. Men slutar vid tre och då ska Carl och jag hem och laga god mat till familjen. Sen spenderar jag nog kvällen med en bok eller en film. 
I morgon ska mamma och jag göra smörgåstårta inför söndag, sen på kvällen ska jag och Carl äta på restaurang i Kalmar och efter det se en bio, så mysigt! Fick pengar av farmor i julklapp för att göra något roligt för, så äta och film är ju bland det bästa som finns! Så tror att morgondagen kommer bli himla bra! 
 
Två bilder i från idag på morgonen. Trodde jag hade automatisk fokus, men hade manuell, vilket jag insåg precis nu, därför är det knappt någon skärpa på bilden.. Men dom är fina ändå! 

Kommentera här: