I'm back!

Hej på er!
Nu är jag tillbaka för att kunna blogga igen. Har känt mig så oinspirerad på allt förut men nu är jag mer inspirerad. För idag ska jag och Carl hem till Elias för att grilla med honom och Nathali, ska bli trevligt och mysigt. Sen på söndag åker vi till Hampus och sover där till måndag, för då ska vi på klassresa till Göteborg i tre dagar. Gå på studiebesök, äta mat och ha massa fritid, så jag ska ägna min fritid åt att söka jobb. Så nu innan jag åker in till Kalmar med mamma och pappa, för att kolla lite saker så ska jag skriva ihop ett cv. Som jag för övrigt har sagt att jag ska göra nu i tre dagar, men nu är det verkligen ett måste. 
Har gått och blivit beroende av jelly beans nu också, dom är så goda och så fina på bild. 
 
Igår hämtade jag ut två rullar med analoga bilder på, och dom blev hur fina som helst! Ska visa dom här någon dag när jag lagt in dom på datorn.
 

Kommentera här: