Välkommen till min nya blogg

Hej och välkommen till min nya blogg. 
Valde att återigen flytta min blogg till blogg.se, för jag tyckte inte att nattstad var så speciellt roligt längre och det fanns inga fina teman och jag har alltid gillat blogg.se, så nu är jag här igen. 

Tänkte göra en uppdaterad presentation om mig själv, eftersom det var ett tag sen sist. 
Jag heter Fanny och är 18 år, är bosatt en bit utanför Kalmar. Jag går mitt sista år på gymnasiet med inriktning bild och form. Mina intressen är att fotografera, läsa böcker, inreda och måla, men jag har även fler intressen. Och på min fritid brukar jag umgå med vänner, pojkvännen, fota, måla och massa mer saker. Och det är detta som ni kommer att få läsa om här i bloggen, plus massa mer saker som faller mig i smaken. Jag är så himla dålig på det här med att presentera mig själv, så om ni undrar någonting så får ni fråga! Och ni får även veta mer om mig med tiden! 

Så det här är då jag! Och jag hoppas ni gillar bloggen och stannar kvar! :)
 

Kommentera här: