Tillbaka (igen)!

Hej där!
Förlåt för jag inte bloggat på ett tag nu. Har ju inte bloggat sen jag var i Göteborg. Men det har inte hänt så speciellt mycket. Har vart i skolan en dag sen ag bloggade sist, i måndags, sen tisdags var det aktivitetsdag så vi åkte till skolan för att öva att skriva PM, sen åkte jag, Carl och några av våra vänner till Svartbäcksmåla för att ha det lite mysigt och fika och åka pulka. Hade jätte trevligt och roligt, men fick åka in till akuten på kvällen sen. För jag åkte på ett tefat och gjorde en bakåtvolt och slog i huvudet och hade hur ont som helst i nacken, rygg och huvud hela kvällen. Sen har jag varit hemma onsdag och torsdag och idag är jag som vanligt ledig. Har under dessa dagar mest tagit det lugnt, kollat film och målat. Första dagen kunde jag knappt ta mig upp ur sängen och igår började jag kunna röra mig lite mer och satt och målade hela dagen, och idag har jag inte så ont och mår mycket bättre. 
Hämtade ut mitt efterlängtade paket från monki idag med, innehöll en tygkasse och ett matchande paraply, dom var så fina!!! Hade också beställt hem en studentklänning från bubbleroom men den passade inte alls, himla konstig var den. Så får försöka hitta en ny. 
Är så himla skönt med helg en dag tidigare än innan. Och i morgon ska mamma och jag in till stan, shoppa och äta lite god mat. Har velat köpa promarkers och en akvarellpallet hur länge som helst och nu när jag har pengar så kan jag äntligen köpa det, så i morgon ska det inhandlas om jag hittar det jag söker efter! 
Sen på kvällen väntas en mysig kväll med mina fina vänner, titta på medodifestivelen (vilket jag annars aldrig gjort) och ha det allmänt mysigt och trevligt som vanligt!
 
Världens finaste tygkasse och paraply, med sötaste katterna på!! Älskar <3
Målade mimmi pigg igår!
Och även denna! Är rätt nöjd faktiskt!
 
Men nu är jag i alla fall tillbaka och tänkte blogga ordentlig igen! 
 

Kommentera här: