50 frågor om mig

1. Har du ett par kondomer hemma? -Det tror jag icke.
2. Vem var den senaste du pussade? - Carl. 
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - 26, jag räknade faktiskt! 
4. Gillar du nån nu? - Ja, så himla super mycket! 
5. Vad gjorde du inatt? - Försökte sova, Carl snarkade så högt, men lyckades somna till slut. 
6. Och i förrgår natt? - Sov då också. 
7. Vad gör du innan du ska sova? - Kolla mobilen, prata med Carl, se film eller läsa en bok. 
8. Kan du prata med dina vänner om allt? -Inte med alla vänner tror jag, men med dom flesta. 
9. Hade du berättat för din mamma om du va döende? - Jadå.
10. Har du varit gravid? - Nej.
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Ja, det blir väl dom flesta, men inte nu dock. 
12. Choklad eller glass? Glass.
13. Klackskor eller gymnastikskor? Hm, kan inte gå i klackar, men gillar vanliga converse eller Dr Martens. 
14. String eller hipsters? - Båda! 
15. Kjol/klänning eller jeans? - Älskar kjol och klänning! Men även byxor, dom måste sitta jätte bra dock. 



Fyra grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej, men stannat. 
2. Har du en hund? - Nej, men skulle så gärna vilja ha en. 
3. Sover du helst själv eller med någon? - Mednågon! 
4. Är du oskuld? - Nej. 




Tio har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nej, har nog inte smitit ut. 
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nej. 
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja, tyvärr. 
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej, är alldeles för höjdrädd för det,, 
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Asså jag cyklade omkull en gång, kanske inte är en olycka, sen krockade mamma och jag med bilen utanför vårt hus när jag var liten, ingen kom till skada så det var ingen stor olycka. 
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej, jag gillar inte tårta, bara smörgåståra. 
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Nej, det tror jag inte. 
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej, det känns onödigt. 
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Kan ha varit så ja
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - JA!



Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja
2. Tror du på kärlek? - ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Asså jag tror det, tyvärr, förlåt! 
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nejnej. 
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Asså ja, vågade inte säga det bara, men nu vet han att jag älskar honom mest på hela jorden.  
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej, låter knasigt. 
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Det kan jag ju inet veta, eftersom det faktiskt heter "hemlig beundrare", den personen hade inte lyckats om jag visste.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - Nej, jag gjorde nog det förut, men inte nu längre. 



familj
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Om små saker skulle jag tro att jag har det. 
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja. 
3. Har du syskon? - Ja, två halvbröder. 
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Nej, jag är helt ärlig. 
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja, det tror jag dom har. 
6. Har du varit full den här månaden? - Nej. Jag dricker inte så jag blir full. 
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?  Lite, men har inget bättre för mig! 
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre (eller mer)? - Nej. 
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år, eller mer, äldre än dig själv? - Nej. 



övrigt
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - Har man pengar på sin mobil?
2. Har du fått en puss den närmsta veckan? - Ja, varje dag! 
3. Vem tillbringade du minst två timmar med igår? - Carl och Jossan. 
4. Hur lång är du? - 173 centimeter. 
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Jag kommer inte iåg faktiskt, var nog länge sen. Men aknsek "Two night stand"
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - "Kom hem nu.. :* <3" från Carl. 

En fin analog bild från i våras på upptäcksfärd i Smedby. Träffade fina kossor där, som jag var tvungen att klappa! 
 

Kommentera här: