Sömnlösa nätter

Inatt är en sån där natt då jag verkligen inte kan somna. Magen värker och jag är inte trött, fast klockan snart är två. Tittade ut genom fönstret och såg att det var fin måne ute, och ett par enstaka träd nu när dom fäller alla träd ute, och det var så fint. Så jag försökte väldigt försiktigt (utan att väcka Carl) fota denna fina natt som är, och jag vet inte vad jag ska tycka om resultatet.. Ganska svårt att fota natt, speciellt när jag inte hade speciellt mycket tid på mig att ställa in kameran, men jag fick en bild, som jag är hyffsat nöjd med! 

Det var i alla fall så fint ute, önskar att jag hade haft mer tid och bättre tillfälle att fota. Får hoppas att det är lika fint i helgen, då ska jag ha tid. 
Men nu ska jag försöka sova, är ju skola i morgon och det är lång dag, så måste orka med det!
 

Kommentera här: